10-го чертов экзамен!
Теория программирования
читать дальше1. Визначення алгоритму. Вимоги до нього.
2. Типи алгоритмічних конструкцій. Засоби запису алгоритмів.
3. Основні складові середовища програмування. Роль текстового редактора, операційної системи.
4. Основні складові проекту у візуальному середовищі програмування. Форма. Код (модуль). Структура форми, модуля.
5. Основні елементи мови програмування.
6. Розгалуження. Типи розгалужень. Двоваріантне розгалуження, оператор для нього.
7. Многоваріантне розгалуження. Оператор многоваріантного розгалуження.
8. Цикли. Типи циклів.
9. Події та їх обробка у візуальних середовищах програмування. Процедури обробки подій.
10. Підпрограми. Типи підпрограм. Локальні параметри у підпрограмах. Параметри рівня модуля (VB), глобальні (Delphi) розділ interface (Delphi).
11. Підпрограми-процедури. Параметри заголовків підпрограм. Стандартні (бібліотечні) процедури.
12. Підпрограми-функції. Стандартні (бібліотечні) функції. Властивості функцій.
13. В яких випадках функція зручніша від процедури?
14. Підпрограми користувача. Опис, властивості процедур та функцій користувача.
15. Типи у мовах програмування. Опис типу користувача (на прикладі).
16. Проект із кількох форм. Зв’язок та обмін інформацією між формами.
17. Компонент (елемент управління) у візуальному середовищі програмування. Введення його до форми. Властивості, методи, події компоненту.
18. Довідник у середовищі програмування.
19. Масиви – призначення, опис, заповнення. Типові задачі для одновимірних масивів.
20. Впорядковування (сортування) одновимірних масивів. Для чого їх впорядковують? Повільні алгоритми впорядковування, їх обчислювальна складність.
21. Двовимірні масиви. Призначення. Опис. Заповнення. Типові задачі для них.
22. Файли. Типи файлів. Файли послідовного доступу (текстові) – призначення, опис, використання.
23. Тип користувача (запис) – опис. Поля запису. Оператор приєднання. Масив записів.
24. Файли довільного доступу (типізовані). Призначення, опис, використання.
25. Програмування комп’ютерної графіки у візуальному середовищі. Компоненти для створення та імпорту малюнків. Графічні примітиви. Твіпи та піксели.
26. Програмування комп’ютерної графіки у візуальному середовищі. Задачі анімації.
27. Програмування комп’ютерної графіки у візуальному середовищі. Засоби для побудови графіків функцій.
28. Мультимедійні засоби у візуальному середовищі програмування.
29. Засоби відлагоджування програм (проектів).
30. Створення головного та контекстного меню у формі.
31. Вхідні, проміжні та вихідні дані у задачі. Засоби введення та виведення даних у формі та модулі.
32. Компіляція та інтерпретація програм. Порівняння компілятора та інтерпретатора.
Практика программирования( на месте билеты, ксо!)
Программно-аппаратное обеспечение
читать дальше1. Системи числення. Переклад з десяткової до двійкової та шістнадяткової систем числення.
2. Основні функції та підсистеми комп'ютера. Коротка характеристика підсистем. Функціональна схема ПК.
3. Принцип дискретності роботи комп'ютера. Принцип роботи генератора тактових імпульсів і його характеристики. Поняття такту і тактової частоти.
4. Поняття шини комп'ютера, її компоненти, основні характеристики. Поняття транзакции, циклу шини. Розрядність шини. Взаємодія процесора і пристроїв із шиною.
5. Поняття про комп'ютерний інтерфейс.
6. Принцип поділу функцій у ПК. Контролери й адаптери, їх призначення, функції.
7. Системні ресурси ПК. Порти та їхні основні характеристики. Послідовні і паралельні порти. Поняття протоколу. Режими передачі даних. Універсальні порти.
8. Поняття і принцип роботи стека. Загальна схема роботи стека і зв'язок його елементів з регістрами процесора.
9. Переривання, загальне поняття і механізм здійснення. Класифікація переривань з конкретними прикладами. Програмувальний контролер переривань. Загальний алгоритм роботи апаратного переривання. Масковані та немасковані переривання.
10. Прямий доступ у пам'ять, принципи роботи. Канали ПДП.
11. Динамічна пам'ять, її види (FPM, EDO, SDRAM), характеристики. Достоїнства і недоліки динамічної пам'яті.
12. Статична пам'ять. Характеристики. Застосування. Достоїнства і недоліки статичної пам'яті.
13. Постійна пам'ять (ПЗУ, FLASH),її призначення в ПК, характеристики. Енергонезалежна КМОП-память, її характеристики, призначення.
14. Типовий розподіл адресного простору в ПК. Структура базової пам'яті (.conventional memory).Таблиця векторів переривань. Верхня пам'ять UMB. Розподіл її адрес. Поняття високої пам'яті. Приклади її використання.
15. Поняття драйверів, іх призначення.
16. Режим Plug and Play.
17. Кеш-пам'ять. Передумови її використання в ПК. Принципи роботи кеш-пам'яті.
18. Обґрунтування необхідності BIOS у ПК. Основні функції BIOS.
19. Пристрій і принципи дії клавіатури ПК.
20. Принцип дії маніпулятора "миша".
21. Принтери, типи, принципи роботи.
22. Фізична організація дисків. Поняття сектору, доріжки.
23. Логічна організація даних на диску. Таблиця FAT. Структура кореневого каталогу. Фрагментація файлів: причина появи, наслідки. Програма дефрагментації – принципи роботи.
24. Основні характеристики жорстких магнітних дисків.
25. Основні характеристики процесорів. Головні зміни їхніх можливостей від 80286 до PENTIUM.
26. Поняття скалярної та суперскалярної архітектури процесору.
27. Компоненти та функції системної плати.
28. Відеосистема персонального комп'ютера. Принципи роботи монітору. Основні характеристики моніторів.
29. Відеосистема персонального комп'ютера. Графічний режим. Текстовий режим.
30. Відеосистема персонального комп'ютера. Структура сучасної відеокарти.
31. Порівняльні характеристики принтерів.
32. Віруси. Антивірусні програми.
Оффисные технологии (тоже чертова практика на месте, ненавижу!)
Графика (на эту забить, должно же у меня хоть по одному предмету быть великое 12?)
Я, конечно, не безнадежный лодырь и часть конспектов у меня, конечно, есть, но как быть с теорией, которую мы не изучали? И со скоростью Инета, который упорно кажет мне задницу?